02-771-2441

Pogoji poslovanja

To so splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bike Ek. 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bike Ek so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Bike Ek je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje "RIBS COM d.o.o.", v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Bike Ek, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 

 

1. Dostopnost informacij

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogojih za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

 

2. Cena in načini plačila

 

Vse cene veljajo v času naročila izdelka.

V spletni trgovini Bike Ek ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ali kartico ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju),

- nakazilo na račun ponudnika po izdanem predračunu,

- z gotovino ali kartico ob prevzemu blaga (plačilo na prevzemnem mestu),

- preko sistema Paypal,

- preko sistema VALÚ.

 

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu (Pošta Slovenije).

 

V primeru bančnega nakazila kupec po elektronski pošti prejme predračun, ki ga plača šele po potrditvi naročila s strani ponudnika. Naročeno blago se odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali po dospetju sredstev na račun ponudnika.

 

Dodatni stroški ob plačilu s Paypal: 3 % od vrednosti nakupa

 

Dodatni stroški, ki jih ob plačilu po povzetju zaračunava Pošta Slovenije:

 

Vplačilo obrazca UPN in UPN QR

do 98,00 EUR

1,25 EUR

nad 98,00 EUR do 501,00 EUR

1,17 % od vrednosti

nad 501,00 EUR

5,36 EUR + 0,30 % od vrednosti

 

V izogib dodatnih stroškov izberite plačilo po predračunu, preko Monete ali na prevzemnem mestu.

 

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju in ga priloži pošiljki. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

3. Izdaja računa

 

Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov v paketu kupcu pošlje tudi natisnjen račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Prodajalec mora vedno izdati račun in ga izročiti kupcu, ta pa ga mora prevzeti in zadržati.

 

 

4. Veljavnost ponudbe

 

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in veljajo v času naročila izdelka. Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

5. Veljavnost akcijske ponudbe

 

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.
 

 

6. Postopek nakupa

 

1. Naročilo sprejeto. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
 

 

7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe brez navedbe razloga, in sicer na kontaktni e-naslov: info@bikeek.si ali s pisnim obvestilom preko navadne pošte. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ

 

Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa. Izdelki naj bodo nerabljeni, v originalni embalaži in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila.

 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) najkasneje v 14 dneh po pisnem odstopu potrošnika od pogodbe oziroma po prejemu vrnjenega blaga. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe (po 43b. členu ZVPot).

 

IZGUBA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru, da gre za blago oz. artikel:

- ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. sestava kolesa po naročilu),

- v primeru blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe oz. za artikle ali storitve po določilih 43.č čena ZVPot.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije d.o.o.). Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

8. Stvarna napaka

 

Če kupljeno blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od potrošnikovega naročila, potem potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako oziroma reklamacijo. 

 

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Uveljavljanje stvarne napake

Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati ponudniku omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki vam je na voljo TUKAJ

 

Pri uveljavljanju stvarne napake je po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom blago možno vrniti tudi po pošti sicer pa ga potrošnik osebno prinese v trgovino na sedež podjetja.

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje ureja ZVPot in sicer:

- potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če se le ta (stvarna napaka) pokaže v roku 2-eh let po prevzemu blaga

- potrošnik mora prodajalca o stvarni napaki obvestiti najkasneje v roku 2-eh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita (po 37. čenu ZVPot)

- prodajalec mora potrošnika pisno obvestiti najkasneje v 8-ih dneh po prejetju obvestila o stvarni napaki

 

9. Garancija

 

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

 

10. Dobavni rok

 

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer xxx od naročila. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Potrudili se bomo, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.

 

11. Dostava

 

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za Bike Ek spletno trgovino opravlja Pošta Slovenije. Kupec lahko izbere tudi osebni prevzem naročila v eni izmed poslovalnic v Celju ali na Ptuju.

 

Stroški dostave za naročila nižja od 100 EUR znašajo 4,99 EUR, stroški dostave za naročila v vrednosti med 100 in 150 EUR znašajo 3,99 EUR, stroški dostave za naročila nad 150 EUR pa 3,5 EUR in so enotni za celo Slovenijo.

 

Strošek dostave koles, ne glede na vrednost naročila, znaša 14,9 EUR. Ob naročilu koles mora kupec izbrati ustrezno dostavo za kolesa, ki je jasno navedena ob zaključku nakupa. Če stranka tega ne stori, se ji strošek dostave kolesa zaračuna naknadno.

 

Dodatni stroški ob plačilu s Paypal: 3 % od vrednosti nakupa

 

Dodatni stroški, ki jih ob plačilu po povzetju zaračunava Pošta Slovenije:

 

Vplačilo obrazca UPN in UPN QR

do 98,00 EUR

1,15 EUR

nad 98,00 EUR do 501,00 EUR

1,17 % od vrednosti

nad 501,00 EUR

5,36 EUR + 0,30 % od vrednosti

 

V izogib dodatnih stroškov izberite plačilo po predračunu, preko Monete ali na prevzemnem mestu.

 

12. Varnost

 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
 

 

13. Pravica do zasebnosti

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani bikeek.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
 

 

14. Varovanje osebnih podatkov

 

Trgovina Bike Ek (RIBS COM d.o.o.) se zavezuje, da bo varovala zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine bikeek.si. Zbrane osebne podatke se uporablja izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo. Trgovina Bike Ek spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bomo storili vse potrebno za zaščito le teh pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. 
 
Trgovina Bike Ek zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
 
Uporaba osebnih podatkov
 
Za potrebe opravljanja storitev zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in naslove za dostavo
  • naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • državo bivanja
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu

 
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.
Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.  Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države. 
 

Izvajanje politike zasebnosti
 
Trgovina Bike Ek ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.
 
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo ali preko elektronske pošte na naslov info@bikeek.si sporočijo preklic registracije. Podjetje bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije.
 

Varstvo otrok
 
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Trgovina Bike Ek ne bo sprejemala naročil od nekoga, za katerega ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov. 
 
Trgovina Bike Ek brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli otrokovih osebnih podatkov. Prav tako ne bo izdajala podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.  
 

Pravica do obveščanja in izbrisa
 
Vsak uporabnik ima pravico in možnost dostopa in urejanja informacij svojih osebnih podatkih, ki jih je vnesel ob registraciji ali skozi sistem prijave na e-novice (e-pošta), s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico in možnost do izbrisa le teh.
 
Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da uporabnika preko elektronske pošte ali na telefonsko številko, ki jo je vpisal v postopku naročila / registracije, preko sms sporočila obvestimo o statusu naročila (sprejetje naročila, odprema, priprava na osebni dvig).

 

Obvestila: Po prijavi na obvestila bo vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljen v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo na obvestila ali pa ste to storili skozi neposreden obrazec prijave na e-obveščanje na naši spletni strani. 

 

Od prejemanja e-obvestil se lahko kadarkoli odjavite na elektronskem naslovu info@bikeek.si s pripisom ("odjava od prejemanja e-novic") ali s klikom na povezavo "Odjava od prejemanja e-novic" v nogi naših promocijskih e-obvestil. 
 
Pravice uporabnika spletnega mesta bikeek.si:

  • Pravica do pozabe – v kolikor posameznik več ne želi, da se njegovi osebni podatki, hranijo in obdelujejo lahko od kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo (ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo).
  • Pravica do vpogleda in spreminjanja osebnih podatkov (obvezna polja ostajajo: ime, priimek, naslov za dostavo)
  • Pravica do prilagoditve in delovanje beleženja spletnih piškotkov
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki. 
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo. 
  • Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko zahteva vse osebne podatke v zvezi z njim, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, ki jih hrani Trgovina Bike Ek.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcij - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu,  pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti. 
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja

 
Postopek uveljavljanja pravic
 
Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim na elektronski naslov info@bikeek.si.


Seznanjen sem, da se zaradi pristnosti identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora Trgovina Bike Ek na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
 
Trgovina Bike Ek  osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko zahteva, da Trgovina Bike Ek  njegove osebne podatke nemudoma in trajno v celoti izbriše. Izbris profila in vseh z njim povezanih osebnih podatkov lahko uporabnik opravi tudi sam preko svoje profilne strani na spletnem mestu bikeek.si. Uporabnik lahko prekliče tudi soglasje za prejemanje elektronskih sporočil. To lahko stori sam preko odjavne povezave v nogi kateregakoli našega e-promocijskega obvestila, alis pripisom "odjava od prejemanja e-novic" na elektronski naslov info@bikeek.si.

 

Shranjevanje pogodb in dostopnost
 

Trgovina Bike Ek hrani besedila pogodb lokalno v fizičnem in digitalnem arhivu. Potrošnik do shranjene pogodbe lahko dostopi z dopisom in izkazom identitete na e-mail info@bikeek.si ali fizično v trgovini na registriranem naslovu podjetja.

 

Dodatno
 
Trgovina Bike Ek je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezana k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta www.bikeek.si in ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovala osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočila tretji osebi vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja.
 
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovina Bike Ek teh podatkov ne bo uporabila v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi, podatkov uporabnikov pa ne bo uporabila za pošiljanje promocijske elektronske pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen v primeru, če je uporabnik sam izbral e-poštni komunikacijski kanal za prejemanje obvestil o novostih, novitetah in akcijskih ponudbah. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki. 
 
Trgovina Bike Ek bo osebne podatke uporabnikov vodilo v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo. 
 
Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo podjetje stopilo v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

 

15. Komunikacija

 

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
 

 

16. Odveza odgovornosti

 

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
 

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

17. Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav z naročilom lahko kupec kontaktira ponudnika preko telefona na telefonsko številko 08 201 42 84 ali pa na elektronski naslov info@bikeek.si. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@bikeek.si ali po klasični pošti na naslov:
RIBS COM d.o.o., Ulica heroja Lacka 9, 2250 Ptuj.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

18. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Skladno z zakonskimi normativi podjetje RIBS COM d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. RIBS COM d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke, na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktivnosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih