02-771-2441

GORSKO KOLO SCOTT SPARK RC TEAM ISSUE 2023

GORSKO KOLO SCOTT SPARK RC TEAM ISSUE 2023
Scott Spark je bil že za 2022 popolnoma prenovljen - lažji, izboljšana kontrola, nov sistem vzmetenja, ki izboljša odzivnost, izboljšana race geometrija, Boost tehnologija za večjo togost in več prostora za gumo, vse strnjeno v daleč najboljše polnovzmeteno XC kolo na tržišču. Scott Spark RC serija je namenjena najbolj zahtevnim gorskim kolesarjem - kolesa so super lahka, z izjemno togimi okvirji ter najboljšo opremo.
Scott
Scott
Cena z DDV:
6.689,00 €
Dobavni rok
PO NAROČILU - pišite/pokličite za več informacij

GORSKO KOLO SCOTT SPARK RC TEAM ISSUE 2023

 

Ko pomislite na popolno gorsko kolo, kaj vam pride na misel? Za nas je to povsem novi Spark RC. Zakaj, se sprašujete? No, poleg dejstva da je hiter, lahek in izjemno zmogljiv na vseh terenih, je preprosto noro dober.

 

GLAVNE LASTNOSTI:

  • Spark RC Carbon HMF okvir
  • FOX 34 SC Float Perf. 120 mm vilica
  • FOX Nude 5 EVOL, 120mm, TwinLoc
  • SRAM GX Eagle AXS 12 Speed
  • Shimano XT Disc zavore
  • Maxxis Rekon Race zložljive pnevmatike
  • Velikosti od S do XL

 

*Upoštevajte, da se lahko specifikacije koles spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

VZMETENJE - KINEMATIČNO

 

Polnovzmeteno kolo ne bo nikoli odlično brez dobro zasnovanega vzmetenja. Ko smo se prvič vozili na Sparkovi geometriji »Single pivot«, smo se zaljubili. Leta pozneje še vedno verjamemo, da je to najboljši pristop za hitro, udarno »singletrack« in trail vožnjo. Sparkova postavitev vzmetenja ima zelo specifično in dokazano kinematično maso. Uporaba gibljivega vrtišča v ohišju sedežne cevi je idealna rešitev za kolesa tega razreda. To nam omogoča, da ohranimo zelo lahek sistem, hkrati pa zagotovimo optimalno delovanje vzmetenja.

 

Najbolj opazna sprememba novega modela je ta, da so se preselili na platformo okvirja z integriranim vzmetenjem. Ta pristop nam omogoča izboljšanje lastnosti vzmetenja brez dodatne teže. Za optimalno delovanje vzmetenja mora biti prenos moči čim bolj neposreden. Temu, čemur se želimo izogniti, so neučinkovito usmerjena gibanja, z drugimi besedami, bočna gibanja (bočno na smer vožnje), ko je vzmetenje v aktivnem delovanju.

 

Vgrajeno vzmetenje nam omogoča, da na več načinov to izboljšamo. Konstrukcija okvirja okrog amortizerja je zasnovana tako, da je veliko bolj toga, kar zmanjšuje gibanje in spodbuja učinkovitejši prenos moči. Prav tako lahko dodamo veliko večje ležaje na osi sedežne cevi, s čimer dodatno okrepimo ta del in zmanjšamo nepotrebno gibanje. Naša integrirana tehnologija vzmetenja nam pomaga tudi pri izdelavi okvirjev z nižjo pozicijo amortizerja, kar zniža težišče. Kot rezultat ima kolo boljšo vodljivost in stabilnejšo vožnjo.

 

Čeprav se te izboljšave morda zdijo majhne, skupaj močno vplivajo na učinkovitejše vzmetenje. Poleg tega je amortizer popolnoma zaščiten pred tujki in zunanjimi vplivi.

 

 

Ta »single pivot« postavitev vzmetenja je osnovana na Scottovi patentirani integrirani tehnologiji. Dostop do amortizerja prek območja spodnjega nosilca je olajšan skozi »zaščitno loputo«. To olajša prilagajanje odboja in vse ostale nastavitve vzmetenja ter zamenjavo kabla za sistem kontrole vzmetenja TwinLoc.

 

SISTEM VZMETENJA TWINLOC

Spark ima sistem kontrole vzmetenja Twinloc. To je edinstven, patentiran sistem vzmetenja SCOTT, ki deluje tako, da poveže amortizer, sprednje vilice in okvir prek daljinskega upravljalnika. Z daljinskim upravljalnikom lahko uporabnik izbira med tremi načini vožnje, odprto funkcijo, »traction control« in zaklepanjem, s čimer učinkovito spreminja geometrijo kolesa, blaženje vzmetenja in krivuljo vzmeti hkrati.

 

S tem sistemom imate lahko tri kolesa v enem. To je še posebej pomembno za hitre vožnje po razgibanem terenu. Ste vozite navzgor po trailu? Način »zaklepanja« je kot nalašč za to. Tehnična »single track« ali udarni vzponi, kjer sta ključna oprijem in prenos moči? Preklopite v način »traction control« in se peljite. Ko pridete do vrha in je čas, da daste vse od sebe pri spustu, sprostite vzmetenje in izkoristite vse, kar vam Spark ponuja.

 

Ročica ima pod krmilom tudi gumb za potopno sedežno oporo. Ta ergonomska rešitev postavi vse krmilne elemente kolesa na eno mesto. Tako so lažje dostopni med vožnjo.

 

GEOMETRIJA / OBLIKA OKVIRJA

 

Pri snovanju geometrije novega Sparka so upoštevali mnenja in izkušnje najhitrejših športnikov na svetu. Z navdihom RC modela pripravljenega za dirko so želeli imeti različico, ki je hitra in sposobna za traile. S 130 mm hoda spredaj in amortizerjem z večjo zračno komoro zadaj, ki ponuja 120 mm hoda, je popolnoma novi Spark 900 resnično užitek za vožnjo po vseh vrstah terena. To je eno naših najhitrejših in najlažjih trail koles doslej.

 

 

Kar zadeva geometrijo, smo želeli resnično dinamično trail kolo. Zato smo našli rešitev za geometrijo, ki ne žrtvuje ničesar v smislu učinkovitosti, ko morate zmanjšati moč ali poleteti po tehničnih vzponih, hkrati pa športnikom daje varnost in samozavest pri spustih.

 

Drugi naš cilj je bil, da stvari ostanejo lahke. Spark smo zasnovali tako, da ima dve glavni coni: »togost« in »lahko težo«. S strateško ojačitvijo s karbonom v coni »togosti« si lahko privoščimo, da v coni »lahke teže« resnično zmanjšamo težo. Nekateri deli okvirja so tanjši kot kreditna kartica!

 

Integracija vzmetenja predstavlja nekaj omejitev glede teže, vendar je naši ekipi uspelo razviti najlažji polno vzmeteni karbonski prednji in zadnji triangel doslej.

 

Povsem nova platforma Spark je zasnovana okoli 55 mm »chain line«. S tem lahko zagotovimo velik odmik pnevmatik, hkrati pa ne zmanjšamo togosti – kar je ključnega pomena pri prenosu moči.

 

Na okvirju je dovolj prostora za dva bidona. Vsi ležaji na okvirju so opremljeni z dodatnim tesnilom in tako zaščiteni pred tujki in zunanjimi vplivi.

 

»DEVIL IN THE DETAILS«

Novi Spark ima dodatno zaščito na »chainstayu«. Delovanje prestav je tako precej tišje.

Orodje skrito v zadnji osi je sedaj boljše kot kdaj koli prej. Vsebuje mini orodje T25, T30 in imbus 6 za hitre korekcije in brezskrbno vožnjo

 

TABELA VELIKOSTI:

OKVIR
Spark RC Carbon HMF Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
VILICE
FOX 34 SC Float Performance Air Grip 3-Modes / Kabolt 15x110mm axle / 44mm offset / tapered steerer Reb. Adj. / Lockout / 120mm travel
ZADNJI AMOARTIZER
FOX NUDE 5 EVOL Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend DPS / Reb. Adj. / Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
ZADNJI MENJALNIK
SRAM GX Eagle AXS 12 Speed Wireless Electronic Shift System
PRESTAVNI ROČICI
SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller
ZAVORE
Shimano XT M8100 Disc
GONILKA
SRAM GX Eagle DUB 55mm CL / 32T
KASETA
SRAM XG1275 / 10-52 T
PESTI
Syncros Silverton 2.0-30 6 Bolt F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
OBROČA
Syncros Silverton 2.0-30 6 Bolt F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
NOSILEC KRMILA
Ni podatka
KRMILO
Syncros Fraser iC SL XC Carbon -12° rise / back sweep 8° / 740mm Syncros Performance XC lock-on grips
SEDEŽNA OPORA
Syncros Fraser iC SL XC Carbon -12° rise / back sweep 8° / 740mm Syncros Performance XC lock-on grips
TEŽA
11,6 kg (tubeless)
SEDEŽ
Syncros Belcarra Regular 1.5 Titanium rails
ROTOR
Shimano SM-RT76 / 6 Bolt / 180/F and 160/R
VERIGA
SRAM CN GX Eagle
PLATIŠČA
Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / 120TPI Foldable Bead Tubeless Ready / EXO
SISTEM ZA NASTAVITEV AMORTIZERJEV
SCOTT TwinLoc 2 Technology 3 Suspension modes

Sorodni izdelki

    -12%
    GRAVEL KOLO SCOTT SPEEDSTER GRAVEL 30 BEIGE 2022
    Stara cena z DDV:
    1.849,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    1.627,12 €
    -10%
    CESTNO KOLO SCOTT SPEEDSTER 40 DISC 2022
    Stara cena z DDV:
    1.259,00 €
    Akcijska cena z DDV:
    1.133,10 €
    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke, na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktivnosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih