E-Drive Motor; Nova, že četrta generacija motorja BOSCH prinaša kar en kilogram nižjo težo sistema, zmanjšan volumen motorja za 25% in hkrati ohranja vso moč predhodnika. | |
Baterija; zelo enostavna za uporabo in napolnjena v le 4 urah. 36V in s težo le 2,5kg, popolnoma integrirana v okvir. S patentiranim RangeBoosterjem se lahko kapaciteto baterije poveča na skupaj 1.125Wh! | |
RangeBooster; s priklopom dodatne baterije na okvir se skupna kapaciteta baterije poveča na do 1.125Wh!! | |
Trunnion; nov metrični sistem amortizerjev omogoča več hoda za isto razdaljo med pušama in s tem več maneverskega prostoa za razvoj vzmetenja. S tem je bil omogočen razvoj kompaktnega okvirja, ki je hkrati lažji in bolj tog, ter ima vseeno dovolj prostora za montažo velikega bidona. Obrnjen amortizer zniža center gravitacije kolesa, omogoča čiste linije, bolj tog okvir in hitrejše reagiranje vzmetenja. |
|
Rocker Link; link je skonstruiran s kompresijskim procesom oblikovanja. Je več kot polovico lažji od predhodnega Spark-a. |
|
Tapered Headtube; širša cev na spodnjem delu glave okvirja daje kolesu večjo togost, boljšo kontrolo in občutek varnosti ter stabilnosti. |
|
ICCR notranja napeljava; vsi bovdni in pletenice so speljane po celotni dolžini okvirja, tako se znebi zunanjih dodatkov, podaljša življenjsko dobo obeh, doseže bolj čist izgled ter olajša servise posege in razne nadgradnje. |
|
SW dropouti; novi dropouti so integrirani v nov sistem osi. To naredi sistem lažji, bolj tog in okvir bolj odporen na udarce ob padcu. | |
Twinlock; patentirana ročica omogoča istočasno upravljanje s prednjim in zadnjim amortizerjem. Odprta pozicija daje poln hod spredaj in zadaj. En klik prestavi zadnjega na traction Control, spredaj pa vklopi Trail (FOX) ali Motion Control (Rock Shox). Naslednji klik zaklene prednji in zadnji amortizer. Nobeno drugo kolo na trgu ne omogoča tako enostavnega in učinkovitega sistema. | |
Asimetrična oblika; karbon deluje najbolje, kadar je položen naravnost. Asimetrične cevi omogočajo čiste linije mimo spojev in sistemov vzmetenja. Posldica je večja togost in nižja teža. | |
BOOST; stanard pogonskega sklopa, ki ga je razvil SRAM, razžiri širine pest in gonilnega ležaja. To omogoča večjo togost sistema in možnost montaže širših platišč. Scott je optimiziral okvirje prav za ta standard, tako so naredili celotni sistem še bolj tog in prilagodljiv. | |
SCOTT ERIDE; ne delamo le koles z motorjem. Imamo celo ekipo inženirjev in oblikovalcev, ki iščejo najbolj izpopolnjen dizajn v voznosti in integraciji. |