ELEKTRIČNO TOURING KOLO SCOTT AXIS ERIDE EVO 2020
SCOTT Axis eRide Evo je opremljen s številnimi komponentami, za popoln celodnevno turo. Ta polnovzmeteno kolo je opremljeno s 500 Wh Shimano Steps e-sistemom, pametnimi regalnimi rešitvami in udobno geometrijo, ki vas popelje kamor gre pot in nazaj!
![]() |
E-Drive Motor; Nova, že četrta generacija motorja BOSCH prinaša kar en kilogram nižjo težo sistema, zmanjšan volumen motorja za 25% in hkrati ohranja vso moč predhodnika. |
![]() |
HMI vmesnik; visoka tehnologija na vašem krmilu. Vmesnik omogoča kontroliranje vseh integriranih delov na kolesu. Prav tako pa deluje kot števec in prikazuje stanje baterije, ter kilometre do izpraznitve. |
![]() |
Baterija; zelo enostavna za uporabo in napolnjena v le 4 urah. 36V in s težo le 2,5kg, popolnoma integrirana v okvir. S patentiranim RangeBoosterjem se lahko kapaciteto baterije poveča na skupaj 1.125Wh! |
![]() |
Trunnion; nov metrični sistem amortizerjev omogoča več hoda za isto razdaljo med pušama in s tem več maneverskega prostoa za razvoj vzmetenja. S tem je bil omogočen razvoj kompaktnega okvirja, ki je hkrati lažji in bolj tog, ter ima vseeno dovolj prostora za montažo velikega bidona. Obrnjen amortizer zniža center gravitacije kolesa, omogoča čiste linije, bolj tog okvir in hitrejše reagiranje vzmetenja. |
![]() |
Rocker Link; link je skonstruiran s kompresijskim procesom oblikovanja. Je več kot polovico lažji od predhodnega Spark-a. |
![]() |
Tapered Headtube; širša cev na spodnjem delu glave okvirja daje kolesu večjo togost, boljšo kontrolo in občutek varnosti ter stabilnosti. |
![]() |
ICCR notranja napeljava; vsi bovdni in pletenice so speljane po celotni dolžini okvirja, tako se znebi zunanjih dodatkov, podaljša življenjsko dobo obeh, doseže bolj čist izgled ter olajša servise posege in razne nadgradnje. |
![]() |
SW dropouti; novi dropouti so integrirani v nov sistem osi. To naredi sistem lažji, bolj tog in okvir bolj odporen na udarce ob padcu. |
![]() |
Asimetrična oblika; karbon deluje najbolje, kadar je položen naravnost. Asimetrične cevi omogočajo čiste linije mimo spojev in sistemov vzmetenja. Posldica je večja togost in nižja teža. |
![]() |
BOOST; stanard pogonskega sklopa, ki ga je razvil SRAM, razžiri širine pest in gonilnega ležaja. To omogoča večjo togost sistema in možnost montaže širših platišč. Scott je optimiziral okvirje prav za ta standard, tako so naredili celotni sistem še bolj tog in prilagodljiv. |
![]() |
SCOTT ERIDE; ne delamo le koles z motorjem. Imamo celo ekipo inženirjev in oblikovalcev, ki iščejo najbolj izpopolnjen dizajn v voznosti in integraciji. |